• 19 november: Workshop Business Model You

    Welke waarde voeg je toe als ondernemer?

  • Workshop Business Model You

    Op dinsdag 19 november 2019 organiseert GrowthMatters de workshop 'Business Model You'.

     

    Merk je dat je de balans tussen werk en privé kwijt raakt omdat je als ondernemer altijd ‘aan’ staat? Zoek je juist meer uitdaging of word je onzeker als je denkt aan de groei van je onderneming en jouw rol daarbinnen? De workshop Business Model You, die Media Perspectives in samenwerking met Growthmatters organiseert, helpt je om aan de slag te gaan met jouw toekomst als ondernemer én als ondernemende werknemer.


    Het zijn spannende tijden om als ondernemer of ZZP’er aan de slag te gaan en blijven. Dat geldt ook voor veel werknemers. Opdrachten werven, het juiste talent aantrekken, een goed businessmodel definiëren… Maar ook op inhoudelijke gebied verandert er voor veel ondernemers veel door de technologische ontwikkelingen die zich in rap tempo voltrekken. Welke impact hebben de veranderingen op jouw werkzaamheden en jouw onderneming? Is jouw onderneming/werk over vijf jaar nog hetzelfde? Wat vind je leuk, welke waarde voeg je toe als mens én ondernemer? Deze workshop Business Model You geeft je een steuntje in de rug om erachter te komen welke kant je op wilt met jouw loopbaan en onderneming.


    Business Model You is gebaseerd op het Business Model Canvas van Alexander Osterwalder, één-pagina-Canvas-methode, die al duizenden organisaties en personen wereldwijd heeft geholpen zichzelf opnieuw uit te vinden.

  • Programma

    17.30 Inloop met soep en broodjes
    18.00 Introductie Business Model You door Gerard Scheenstra en Rick van Dijk
    19.00 Zelf aan de slag met Business Model You
    20.00 Afsluiting met een borrel

     

    Datum: Dinsdag 19 november 2019
    Locatie: Switch op het Media Park in Hilversum
    Kosten: € 35 (inclusief het boek Business Model You).

     

    Over Gerard Scheenstra
    Gerard is creatieve ondernemer, bedrijfskundige, coach en gastdocent/spreker. Sinds 1986 is hij werkzaam in het bedrijfsleven en hij is al een kleine twintig jaar actief als meervoudig ondernemer en coach. Verandering is de enige zekerheid, aldus Gerard: “Disrupt or be disrupted is the new normal”. Vanuit het business label Knowvium heeft hij o.a. de Meten Coachen Actie (MCA) Methode ontwikkeld en past die toe als coach en business coach.

     

    Over Rick van Dijk

    Rick is afgestudeerd als econoom aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Na in verschillende ziekenhuizen te hebben gewerkt, is hij in 1999 bij het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek gaan werken. Rick werkt sinds 2015 bij Media Perspectives waar hij het project MediaMatters startte, om startups en mediabedrijven bij elkaar te brengen.

     

    Meld je hier aan!

  • Ik kom ook!

    All Posts
    ×